"Katsokaa! Meidän rästityötilanne laskee aivan hurjaa vauhtia!"
Uuden yksikön johtaja oli organisaatiomuutoksen jälkeen huolissaan perustetun yksikön tilanteesta. Tarvitsi uuden osaston esihenkilöille uutta inspiraatiota toiminnan kehittämiseen, jolla kuormittava arjen työtilanne saataisiin hallintaan.
Miten organisaatiomuutoksen jälkeen saadaan uuden osaston kuormittunut työtilanne erityisesti rästitöiden osalta haltuun, negatiivinen ilmapiiri & hyvinvointihaasteet paranemaan - ihmiset mukaan uuteen?
Aloitimme yhteistyön Design Challenge -tehtävällä, jossa Brossan toimesta koottiin & analysoitiin asiakkaalta saatuja strategia-, muutos-, organisaatio- & työaineistoja sekä henkilöstökyselyn tuloksia valmiiksi esihenkilöitä varten.
Tämän jälkeen pidimme päivän mittaisen Design Challenge -työpajan, jonka aikana valmennettiin job designista, käytiin läpi Brossan tuottama paketti asiakkaan tilannekuvasta & oivallettiin yhdessä seuraavia askelia, mitä uudessa yksikössä & tiimeissä kannattaisi seuraavaksi lähteä tekemään tilanteen parantamiseksi.
Yhteisen Design Challenge -päivän ansiosta henkilöstökokemus nykytilasta avautui esihenkilöille ihan uudella tavalla. Tämän jälkeen oli helppo ymmärtää arjen työn tarpeet & löytää konkreettisia keinoja toiminnan parantamiseksi.
"Kiitos huippuhyvin onnistuneesta eilisestä päivästä! Yksi esihenkilö soitteli heti aamulla matkalla töihin & kertoi aivan loistavan idean prosessin alkupään uudelleen järjestelemiseksi. Päivä siis tuntui antaneen inspiraatiota todella onnistuneesti!"
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Tehdään asioita, joilla on merkitystä. Tavalla, josta voidaan olla ylpeitä!
Mikä on teidän Design Challenge? Kerro siitä meille, niin onnistutaan yhdessä!
Uuden yksikön johtaja oli organisaatiomuutoksen jälkeen huolissaan perustetun yksikön tilanteesta. Tarvitsi uuden osaston esihenkilöille uutta inspiraatiota toiminnan kehittämiseen, jolla kuormittava arjen työtilanne saataisiin hallintaan.
Miten organisaatiomuutoksen jälkeen saadaan uuden osaston kuormittunut työtilanne erityisesti rästitöiden osalta haltuun, negatiivinen ilmapiiri & hyvinvointihaasteet paranemaan - ihmiset mukaan uuteen?
Aloitimme yhteistyön Design Challenge -tehtävällä, jossa Brossan toimesta koottiin & analysoitiin asiakkaalta saatuja strategia-, muutos-, organisaatio- & työaineistoja sekä henkilöstökyselyn tuloksia valmiiksi esihenkilöitä varten.
Tämän jälkeen pidimme päivän mittaisen Design Challenge -työpajan, jonka aikana valmennettiin job designista, käytiin läpi Brossan tuottama paketti asiakkaan tilannekuvasta & oivallettiin yhdessä seuraavia askelia, mitä uudessa yksikössä & tiimeissä kannattaisi seuraavaksi lähteä tekemään tilanteen parantamiseksi.
Yhteisen Design Challenge -päivän ansiosta henkilöstökokemus nykytilasta avautui esihenkilöille ihan uudella tavalla. Tämän jälkeen oli helppo ymmärtää arjen työn tarpeet & löytää konkreettisia keinoja toiminnan parantamiseksi.
"Kiitos huippuhyvin onnistuneesta eilisestä päivästä! Yksi esihenkilö soitteli heti aamulla matkalla töihin & kertoi aivan loistavan idean prosessin alkupään uudelleen järjestelemiseksi. Päivä siis tuntui antaneen inspiraatiota todella onnistuneesti!"
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Tehdään asioita, joilla on merkitystä. Tavalla, josta voidaan olla ylpeitä!
Mikä on teidän Design Challenge? Kerro siitä meille, niin onnistutaan yhdessä!