Service Deskin merkitys korostuu poikkeusaikana. Näiden huippuammattilaisten apu on monelle meistä turva ja pelastus, kun omat hommat ovat pysähdyksissä. Asiat pitää saada nopeasti ja kerralla kuntoon, jotta voidaan jatkaa työn tekemistä. Tulevaisuuden Service Desk -ammattilainen on ennakoivan ongelmanratkaisun ja tarpeisiin vastaamisen asiantuntija.
Viime viikolla keräännyttiin yhteen asiantuntijoiden ja johtajien kanssa etäyhteyksillä Tivi Service Desk 2020 -seminaarissa.
Katilla oli kunnia saada avata kaksipäiväinen seminaari omalla puheenvuorollaan: Service Desk Design challenge - Miten viritetään monitahoinen & hajautettu palveluketju huippukuntoon?
"Aloitetaan ihmislähtöisellä työn ja organisaation muotoilulla, joka johdattelee meidät tulevaisuuden Service Deskin - asiantuntijatyön, yhteistyön, palvelun, työntekijäkokemuksen, asiakaskokemuksen, ihmisten johtamisen & osaamisen kehittämisen pariin.
Millaista Service Desk palvelu parhaimmillaan on? Mitä haasteita Service Deskin työarjessa kohdataan? Miten niistä päästään eroon - saadaan homma tuottavasti toimimaan ja rakennetaan uuden ajan Service Deskiä, jossa asiakaskokemus & työntekijäkokemus on huippuluokkaa?"
Tulevaisuuden työelämän job designer Kati kiittää kaikkia ja muistuttaa: Arki ratkaisee!
Onko aihe teille ajankohtainen? Kysy meiltä innostavat ja käytännönläheiset puheenvuorot, valmennukset ja työpajat avuksi palveluketjun johtamiseen, työn ja yhteistyön muotoiluun!
Laita meille viestiä: [email protected] tai täytä sivuiltamme löytyvä yhteydenottolomake, niin olemme sinuun yhteydessä. Onnistutaan yhdessä!
Viime viikolla keräännyttiin yhteen asiantuntijoiden ja johtajien kanssa etäyhteyksillä Tivi Service Desk 2020 -seminaarissa.
Katilla oli kunnia saada avata kaksipäiväinen seminaari omalla puheenvuorollaan: Service Desk Design challenge - Miten viritetään monitahoinen & hajautettu palveluketju huippukuntoon?
"Aloitetaan ihmislähtöisellä työn ja organisaation muotoilulla, joka johdattelee meidät tulevaisuuden Service Deskin - asiantuntijatyön, yhteistyön, palvelun, työntekijäkokemuksen, asiakaskokemuksen, ihmisten johtamisen & osaamisen kehittämisen pariin.
Millaista Service Desk palvelu parhaimmillaan on? Mitä haasteita Service Deskin työarjessa kohdataan? Miten niistä päästään eroon - saadaan homma tuottavasti toimimaan ja rakennetaan uuden ajan Service Deskiä, jossa asiakaskokemus & työntekijäkokemus on huippuluokkaa?"
Tulevaisuuden työelämän job designer Kati kiittää kaikkia ja muistuttaa: Arki ratkaisee!
Onko aihe teille ajankohtainen? Kysy meiltä innostavat ja käytännönläheiset puheenvuorot, valmennukset ja työpajat avuksi palveluketjun johtamiseen, työn ja yhteistyön muotoiluun!
Laita meille viestiä: [email protected] tai täytä sivuiltamme löytyvä yhteydenottolomake, niin olemme sinuun yhteydessä. Onnistutaan yhdessä!