brossa@brossa.fi
Brossa - Teemme työarjesta toimivaa
  • Etusivu
  • Kulttuurin muotoilu
  • Johtaminen
  • Työn muotoilu
  • Me
  • Blogi

Blogi & uutiset

Brossan Kati puheenjohtajana asiakaspalvelu & asiakaskokemus -seminaarissa

27/9/2019

 
Picture
Tällä viikolla 24.-25.9.2019 toteutettiin Alma Talentin huikea Asiakaspalvelu 2019 -seminaari. Tarjolla oli upeita puheenvuoroja ja inspiroivia case-esimerkkejä. Tapahtuman puheenjohtaja toimi Brossan Kati Rautio.

Seminaarin aiheena olivat asiakaspalvelu & asiakaskokemus. Miten luodaan uuden ajan vaikuttavaa ja brändiä tukevaa asiakaspalvelua & asiakaskokemusta? Miten asiakaspalveluorganisaatiota johdetaan, motivoidaan & uudistetaan? Miten selvitään voittajana murroksesta?

Tapahtuman puhujina olivat huiput:
Bjørn Arild Wisth (Nordic Choice Hotels), Reetu Kainulainen (Ultimate.AI), Marjo Rantanen (Tunemaker), Miika Kostilainen (Fazer Retail), Kia Tahvanainen (Telia), Tiina Karvinen (SATO), Henna Ojala (HappyOrNot), Teija Kuustonen (LähiTapiola), Satu Koivulehto (Roger Studio), Katriina Mikkonen (HUS), Hanna-Kaisa Hynni (VMP), Riitta Vuorelma-Iho (Terveystalo), Jari Danielsson (Kuudes).

Kati kiittää kaikkia upeita puhujia & osallistujia inspiroivasta seminaarista!

"
Tällä viikolla sain toimia puheenjohtajana huikeassa asiakaspalvelu - & asiakaskokemus -seminaarissa yhdessä upeiden puhujien & mahtavien osallistujien kanssa.

Seminaarin päätteeksi kysyin lavalla viimeisen kysymyksen brändien huippuosaajalta Jari Danielssonilta: "Mitä meidän pitäisi sun mielestä suomalaisina oppia maailmalta?"

"Meidän pitäisi ajatella isommin. Me voidaan toteuttaa maailmanluokan juttuja täällä Suomessa, jos vain halutaan." 

Kaksipäiväisen seminaarin aloitti aiemmin huikea mies Nordic Choice Hotelsin takaa kertomalla omia ajatuksiaan & tarinaansa menestymisestä:

"It is all about people & culture.

People. Planet. Profit.

Some may say it is grazy strategy but it is our dream & it works." 

Tulevaisuudessa menestyvät yritykset, jotka innostavat & johtavat ihmisiä.

Työpaikan ihmiset tekevät tuloksen työarjessa joka päivä.

Johda, viesti, muotoile uuden ajan työ & kulttuuri.

Rakennetaan unelmien työpaikkoja, jossa viihdytään & tehdään tulosta.

The future is coming - make it work!



Comments are closed.

    Juttuja

    Kati Rautio ja Niko Leppänen Kauppalehdessä: Voittavan työkulttuurin kulmakivi kuntoon
    Kati Rautiolle Jyväskylän yliopiston Viestinnän ansioitunut alumni 2022 tunnustus
    Kolme syytä, miksi ihmislähtöiseen johtamiseen kannattaa panostaa
    Kuinka voin viedä tiimini junnaavasta tyytymättömyydestä tuottavaan innostukseen?
    Case Sampo: Kulttuurityön tuloksia
    Oletteko matkalla kohti voittavaa kulttuuria?
    Työkulttuurin konsultoinnista
    Valtakunnallista tunnustusta uudenlaiselle työllistämisen ja työnteon mallille
    "Katsokaa! Meidän rästityötilanne laskee aivan hurjaa vauhtia!" Näin kuormittava työtilanne otettiin haltuun job designilla
    Brossa onnittelee Sveitsin mestaria & Vuoden valmentajaa Jyri Korsmania
    Sampo & Brossa: Yhteisöllinen organisaatiokulttuurin muotoilu opetusalalla
    Limingan kunta & Brossa: Uudenlaisella kesätyökonseptilla mielekästä työtä, hyvinvointia & yhteisöllisyyttä
    Eksote & Brossa: Tulevaisuuden hyvinvoivan työpaikan rakentaminen sote-alalla
    RELEX & Brossa: Muutosjohtaminen & toimintakulttuurin rakentaminen kansainvälisessä toimintakentässä
    Luovaa nostetta hanketyöhön
    Miltä näyttää työnantajabrändityön tulevaisuus?
    Kolme askelta kohti hyvinvoivaa työpaikkaa
    Suuntaa katse kohti tulevaisuutta
    Rakkaudella esimiehille
    Brossan Kati Tivi Service Desk 2020 -seminaarissa: Service Desk Design challenge - Miten viritetään monitahoinen ja hajautettu palveluketju huippukuntoon?
    Bisneksen ja työn murros tuli yhdessä yössä
    Esimies, kaipaatko tukea hajautetun tiimin johtamiseen?
    Oletteko te työhyvinvoinnin edelläkävijä?
    Tulevaisuus on meidän
    Kati & Niko pitämässä Johda hajautettu tiimi huippukuntoon -koulutusta esimiehille
    Alma Talent kysyi. Me vastasimme.
    Saako työelämän ongelmista puhua?
    Brossan Kati puheenjohtajana asiakaspalvelu & asiakaskokemus -seminaarissa
    SOK Asiakasomistajuuden asiantuntija Petra Lindell: "Yhteinen työn muotoiluprojekti on ollut parasta työurallani"
    Ole johtaja  - Sytytä innostuksen liekki
    Kohti unelmia 
    Sveitsissä valmentava Jyri Korsman: "Voin suositella yhteistyötä Brossan kanssa kaikillle esimiesasemassa oleville johtajille ja urheiluvalmentajille"
    Koulutus: Johda hajautettu tiimi huippukuntoon
    Pomo - Onnistukaa ja uudistukaa työtä muotoilemalla
    Brossan Kati puheenjohtajana Alma Talentin IT -rekrytoinnit & sitouttaminen -seminaarissa
    Rakas ystävä, tämä kirje on sinulle!
    Työhyvinvoinnin peruspilarit löytyvät työpaikan arjesta
    Onnellisuus syntyy tekemisestä - myös työpaikalla
    Welcome to the new world - Unelmien työ on täällä!
    Job design - Uusi tapa kehittää arjen työtä, tiimejä ja työntekijäkokemusta
    Työelämän suurimmat ongelmat ratkaistaan arjen työtä ja viestintää kehittämällä
    Työntekijäkokemus on täällä - "enemmän kuin lean ja se mikä palvelumuotoilusta puuttuu"
    Onko teillekin hankittu sisäisen viestinnän kanava, jota ei ole vielä saatu hyötykäyttöön?
    Brossa haastateltavaksi Ranskan televisioon
    Mitä ihmettä on job design?
    TOP 3 asiat, jotka tulee olla kunnossa työpaikalla
    Esimies, miten job designilla parannetaan tiimin työn sujumista ja asiakastyytyväisyyttä?
    Menestyvän tiimin rakentaminen
    Johtamisella luodaan edellytykset arjen työssä onnistumiseen
    Brossa kumppaniksi Työelämä 2020 -hankkeeseen
    Huippuvalmentaja johtaa kokonaisuutta
    Brossa kehittämässä SOK:n valtakunnallista tukipalvelua
    Brossa uudistamassa S-ryhmän viestinnällistä digitaalista työympäristöä

Viedään yhdessä työtyytyväisyys ja arvonluonti kestävästi uudelle tasolle

Brossa Oy  /  brossa@brossa.fi   /  Sammonkatu 9 C 66 00100 Helsinki  /  Y-tunnus: 2668198-3
© Brossa Oy. Kaikki oikeudet pidätetään.