Tällä viikolla 24.-25.9.2019 toteutettiin Alma Talentin huikea Asiakaspalvelu 2019 -seminaari. Tarjolla oli upeita puheenvuoroja ja inspiroivia case-esimerkkejä. Tapahtuman puheenjohtaja toimi Brossan Kati Rautio.
Seminaarin aiheena olivat asiakaspalvelu & asiakaskokemus. Miten luodaan uuden ajan vaikuttavaa ja brändiä tukevaa asiakaspalvelua & asiakaskokemusta? Miten asiakaspalveluorganisaatiota johdetaan, motivoidaan & uudistetaan? Miten selvitään voittajana murroksesta?
Tapahtuman puhujina olivat huiput: Bjørn Arild Wisth (Nordic Choice Hotels), Reetu Kainulainen (Ultimate.AI), Marjo Rantanen (Tunemaker), Miika Kostilainen (Fazer Retail), Kia Tahvanainen (Telia), Tiina Karvinen (SATO), Henna Ojala (HappyOrNot), Teija Kuustonen (LähiTapiola), Satu Koivulehto (Roger Studio), Katriina Mikkonen (HUS), Hanna-Kaisa Hynni (VMP), Riitta Vuorelma-Iho (Terveystalo), Jari Danielsson (Kuudes).
Kati kiittää kaikkia upeita puhujia & osallistujia inspiroivasta seminaarista!
"Tällä viikolla sain toimia puheenjohtajana huikeassa asiakaspalvelu - & asiakaskokemus -seminaarissa yhdessä upeiden puhujien & mahtavien osallistujien kanssa.
Seminaarin päätteeksi kysyin lavalla viimeisen kysymyksen brändien huippuosaajalta Jari Danielssonilta: "Mitä meidän pitäisi sun mielestä suomalaisina oppia maailmalta?"
"Meidän pitäisi ajatella isommin. Me voidaan toteuttaa maailmanluokan juttuja täällä Suomessa, jos vain halutaan."
Kaksipäiväisen seminaarin aloitti aiemmin huikea mies Nordic Choice Hotelsin takaa kertomalla omia ajatuksiaan & tarinaansa menestymisestä:
"It is all about people & culture.
People. Planet. Profit.
Some may say it is grazy strategy but it is our dream & it works."
Tulevaisuudessa menestyvät yritykset, jotka innostavat & johtavat ihmisiä.
Työpaikan ihmiset tekevät tuloksen työarjessa joka päivä.
Johda, viesti, muotoile uuden ajan työ & kulttuuri.
Rakennetaan unelmien työpaikkoja, jossa viihdytään & tehdään tulosta.
The future is coming - make it work!
Seminaarin aiheena olivat asiakaspalvelu & asiakaskokemus. Miten luodaan uuden ajan vaikuttavaa ja brändiä tukevaa asiakaspalvelua & asiakaskokemusta? Miten asiakaspalveluorganisaatiota johdetaan, motivoidaan & uudistetaan? Miten selvitään voittajana murroksesta?
Tapahtuman puhujina olivat huiput: Bjørn Arild Wisth (Nordic Choice Hotels), Reetu Kainulainen (Ultimate.AI), Marjo Rantanen (Tunemaker), Miika Kostilainen (Fazer Retail), Kia Tahvanainen (Telia), Tiina Karvinen (SATO), Henna Ojala (HappyOrNot), Teija Kuustonen (LähiTapiola), Satu Koivulehto (Roger Studio), Katriina Mikkonen (HUS), Hanna-Kaisa Hynni (VMP), Riitta Vuorelma-Iho (Terveystalo), Jari Danielsson (Kuudes).
Kati kiittää kaikkia upeita puhujia & osallistujia inspiroivasta seminaarista!
"Tällä viikolla sain toimia puheenjohtajana huikeassa asiakaspalvelu - & asiakaskokemus -seminaarissa yhdessä upeiden puhujien & mahtavien osallistujien kanssa.
Seminaarin päätteeksi kysyin lavalla viimeisen kysymyksen brändien huippuosaajalta Jari Danielssonilta: "Mitä meidän pitäisi sun mielestä suomalaisina oppia maailmalta?"
"Meidän pitäisi ajatella isommin. Me voidaan toteuttaa maailmanluokan juttuja täällä Suomessa, jos vain halutaan."
Kaksipäiväisen seminaarin aloitti aiemmin huikea mies Nordic Choice Hotelsin takaa kertomalla omia ajatuksiaan & tarinaansa menestymisestä:
"It is all about people & culture.
People. Planet. Profit.
Some may say it is grazy strategy but it is our dream & it works."
Tulevaisuudessa menestyvät yritykset, jotka innostavat & johtavat ihmisiä.
Työpaikan ihmiset tekevät tuloksen työarjessa joka päivä.
Johda, viesti, muotoile uuden ajan työ & kulttuuri.
Rakennetaan unelmien työpaikkoja, jossa viihdytään & tehdään tulosta.
The future is coming - make it work!